1. Regisztráció
Megrendelését kizárólag www.gyogyszernonstop.hu webáruházon keresztül adhatja le, regisztráció nélkül is. Regisztráció esetén később már nem kell kitöltenie szállítási/számlázási adatait és megnézheti korábbi rendeléseit is.
A regisztrációt követően a számlázási és szállítási információit a „Fiókom / Címadatok" menüpontban módosíthatja. Alapértelmezetten a szállítási és számlázási információkat rendszerünk azonosnak tekinti.
2. Kosár - Pénztár - Megrendelés
A termékek egyszerűen kosárba helyezhetőek az adott termék mellett található „Kosárba” gombra kattintva. A kosárba maximum a készlet mennyiséggel azonos mennyiségű termék rakható, minimális rendelési összeg nincs, bizonyos termékek esetében viszont maximális rendelhető mennyiség igen. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban a „Kosár” ikonra kattintva tekintheti meg vagy módosíthatja a termékeket, folytathatja a vásárlást, illetve továbbléphet a Pénztárba.
A vásárlás befejezéséhez kattintson a „Pénztár” gombra, itt adhat meg további szállítási, számlázási címet, a fizetési módot, valamint a szállítással kapcsolatban megjegyzést is itt tehet.
A fizetés a rendelés folyamán lehetséges bankkártyával az OTP oldalán keresztül.
- SimplePay bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetéskor automatikusan a SimplePay fizetési oldalára jut, és ott végzi el a hitelesítést, majd ez után visszakerül a webáruházunkba.
Fizetéskor a SimplePay opciót választva, a bankkártya-adatokat beírva, vagy a Simple-fiókos fizetési lehetőségét választva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megvásárlásáig. A Simple fiókban elmentett bankkártyával gyorsan és biztonságosan lehet fizetni.
3. EP (egészségpénztári) számlára történő vásárlás
Egészségpénztári kártyával nincs lehetősége fizetni sem online felületünkön, sem pedig a csomag kiküldésekor a futárszolgálat munkatársánál!
Az egészségpénztár adatait a vásárlási folyamat során a "PÉNZTÁR" oldalon tudja megadni a következők szerint:
Jelölje ki a "cégként vásárolok" négyzetet. Ezt követően adja meg e-mail címét, a cégnévhez írja be a saját nevét szóközzel elválasztva az egészségpénztári azonosítóját majd szintén szóközzel elválasztva az egészség pénztára nevét. Az alatta lévő rubrikába az egészségpénztár adószámát. Végül a vezeték és keresztnevét újra és a telefonszámát.
Tovább léphet a szállítási módokhoz. Itt azt a címet adja meg, ahova a termékeit megrendelni szeretné. Ha tovább lépett a fizetési oldalra, a számlázási címnél ne a saját, hanem az egészségpénztár címét adja meg.
4. Szállítás
Gyógyszerek kiszállítása
Gyógyszereket kizárólag Pécs területén szállítunk ki. A szállítást saját szakszemélyzetünk (gyógyszertári szakasszisztens) végzi.
Az aznap délig leadott rendeléseket munkatársunk még aznap szállítja ki.
GYÓGYSZERSZÁLLÍTÁS KIZÁRÓLAG PÉCSEN ELÉRHETŐ! PÉCSEN KÍVÜL ESŐ TERÜLETRE NEM SZÁLLÍTUNK SAJÁT SZAKSZEMÉLYZETTEL!
AMENNYIBEN A RENDELÉS LEADÁSÁNÁL NEM PÉCSI CÍMET AD MEG (SAJÁT SZAKSZEMÉLYZETTEL TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁSI MÓD ESETÉN), RENDELÉSÉT TÖRÖLJÜK!
Egyéb termékek kiszállítása
Szépségápolási és egyéb termékeinket (nem gyógyszer jellegű termékek pl. szépségápolási cikkek, gyógyászati segédeszközök, étrend-kiegészítők) MPL futárszolgálattal kézbesítjük Magyarország egész területén.
Az MPL futárszolgálat szállítási ideje: 10 munkanap.
Gyógyszerek szállítása országosan nem lehetséges, azokat kizárólag saját szakszemélyzetünk kézbesítheti Pécsen.
Szállítási módokról bővebben: https://www.gyogyszernonstop.hu/aszf
4. Utánkövetés - Újrarendelés
A megrendelés leadása után visszaigazoló e-mail-ben minden információt megtalál, amelyet a vásárlás során megadott. Rendelését nyomon követheti a „Saját fiók / Rendeléseim” menüpontban, ahol bármelyik korábban leadott rendelését az „Ismét megrendel” gombra kattintva egy gombnyomással újrarendelheti. A szállítás előtt e-mailben értesül a rendelés részleteiről.
5. Sérült csomag esetén
Amennyiben sérülést tapasztal a becsomagolt termékeken minden esetben még aznap jelezze ügyfélszolgálatunk felé telefonon és e-mailban a gyogyszernonstop@sipo.hu címen. A panaszához csatolja a sérülés leírását és fényképet és a fényképen legyen rajta maga a doboz is, csomagolással.
6. Csomagátvételi probléma esetén
FIGYELEM! Ha a vásárló saját hibájából nem veszi át a csomagot és még ezek után is igényt tart a rendelésére, szállítási többlet díj kerül kiszámlázásra.